Stupid Genius

- Making mistakes is our rights, learning from them is our responsibilty.

- "I have no choice" is another way of saying "I've have chosen the easier option"

- Genius is 99% perspiration and 1% inspiration - Thomas A Edison

My Photo
Name:
Location: Singapore

Sunday, August 26, 2007

Was talking about this song with some friends yesterday. So i thought I shall post the lyrics here. I realise I only know the melody to the 1st 2 verses...

年轻不要留白
原唱:城市少女 作词:陈婷 作曲:陈美威 编曲:陈玉立

尽情挥洒自己的色彩
年轻不要留白
走出户外放开你的胸怀

阳光也叫我不要再等待
一起魅力摇摆
年轻不要不要留白

享受自我的喝采
丰富生活好好安排
阳光催我脚步加快
年轻别再徘徊

驰骋自己风采
爱我就趁现在
年轻岁月何必无奈不要留白

阳光催我赶快
青春一逝不再
逍遥自我起来把那烦恼抛开

尽情挥洒自己的色彩
年轻不要留白
年轻不要不要留白

Subscribe to Post Comments [Atom]

Post a Comment

<< Home